Arculattervezés,
bullshit nélkül
Azt már tudjuk, hogy arculattervezés után érdeklődsz.
A megfelelő csapat kiválasztása izgalmas folyamat.
Mutatjuk mi mit tudunk az Oddish-nál!
Akiknek már köszönjük a bizalmat!
Így látjuk az arculattervezést.
Egyetértesz?
Az arculat a márka személyiségének, céljainak és értékeinek tükrözése. Egy jól végiggondolt arculat képes támogatni a vállalkozást céljainak elérésében. Ezt mind úgy teszi, hogy az arculat növeli a vizuális felismerhetőséget, kiemeli a hasonló márkák közül a tiédet, segít megtalálni potenciális vásárlóidat, fogyasztóidat és/vagy felhasználóidat.
Az arculattervezést, mondhatni, egy önismereti “tréninggel” kezdjük: a márkád mélyére ásunk, megértjük honnan indulsz és hová tartasz, milyen küldetést képviselsz, kiknek és hogyan segítesz. Közösen kell elemeznünk, hogy milyen médiumokon, kiknek fogsz megjelenni, mik azok az üzenetek, amiket közvetíteni akarsz. Ezekre a pillérekre fogjuk aztán felhúzni az arculatot, ami kényelmes és hozzáillő ruházatot varázsol erre a halmazra.
Ha megtörtént az elemzés bele is vágunk a koncepció tervezésbe: moodboardokat, betűtípusokat, színeket és formákat gyűjtünk, amikből közösen megtaláljuk a márkádhoz legjobban illőt. Ha ijesztőnek hangzik mindez, ne aggódj: a folyamat során fogjuk majd a kezed, tanácsainkkal és tapasztalatunkkal fogunk segíteni ahhoz, hogy a legjobb eredmény születhessen.
Ha kiválasztásra került a koncepció, akkor elkészítjük a arculati kézikönyvet. Ez tartalmazni fogja mindazokat a vizuális elemeket, amelyek meghatározzák a márkád és a céljaidat, téged.
Mikor tud a legtöbb értéket képviselni az arculattervezés számodra? Ha magadra ismersz az alábbiakban, akkor bizonyosan:
– vállalkozást indítanál vagy el is indultál,
– kint vagy már a piacon, de még ütősebb megjelenést szeretnél,
– eseményt, rendezvényt, találkozót szervezel és meggyőző külsőt akarsz,
– márkát, brandet építesz, amihez egy hozzá passzoló arculatot keresel.
Az Oddish-nál odafigyeléssel, szakértelemmel, tapasztalattal és zéró bullshittel fordulunk hozzád, legyen a cél a fentiek egyike vagy egyedi megkeresés!
Igények felmérése
Ahhoz, hogy megfelelőt tudjuk alkotni, ahhoz meg kell ismernünk téged, vállakozásod és/vagy brand céljait és igényeit
Koncepció tervezés
Ha már tudjuk hova tartasz, olyan utakat (arculatterveket) mutatunk, amelyekkel elérheted célodat
Véglegesítés
Az általad kiválasztott tervet tökéletesre csiszoljuk, arculati kézikönyvet állítunk össze, hogy büszkén használhasd a jövőben
Csomag átadása
Az elkészült munkát becsomagoljuk, csinos masnit kötünk rá és átadjuk, hogy utána szabadon felhasználhasd
Amazing & eazy as duck.
Pontosan mit fogsz kapni?
Mutatjuk!
A #nobullshit jegyében eléd is tárjuk pontosan mire számíthasz az egyes csomagok tekintetében.
Az alábbi lehetőségek semmiféle elköteleződéssel nem járnak, pusztán segítik felmérni, hogy mekkora léptékben gondolkodsz!
Sikeresen elküldted
a rendelésed!
Tetszettek a fentiek,
de van még kérdésed?
A nobullshit, a transzparencia és az egymás idejének tisztelete mellett tettünk le voksunkat - ez az Oddish.
Ezért ha vannak benned még kérdések mielőtt nekivágnánk a közös munkának,
pötyögj ránk a weare@oddish.hu címen, vagy hívj a +36 30 972 6870 számunkon!